Back to top

Nejčastější dotazy

1. Tipy pro bezpečné obchodování.

Máme pro vás pár tipů pro bezpečnější nakupování a obchodování.

2. Jak efektivně prodávat na Aukru?

Pár užitečných informací nejen pro prodejce nováčky najdete v této části nápovědy a také zde.

3. Kdy a jak platit Aukro poplatky?

Aktuálně je dostačující dlužnou částku hradit, až jakmile přesáhne 10 Kč. Poté Vám počátkem následujícího měsíce pošleme do emailu vyúčtování. Daňový doklad uživatelům posíláme bez ohledu na výši nedoplatku. Máte jej k dispozici v případě potřeby. Splatnost částky za naše služby najdete přímo na dokladu. Více informací najdete tady.

4. Kde najdu faktury/daňové doklady?

Pokud potřebujete doklad (fakturu), doklady najdete v Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování > Daňové doklady.

5. Kde najdu kontakt na kupujícího?

V e-mailu, který vám přišel po úspěšném prodeji zboží nebo ukončené aukci a také v Moje Aukro > Můj prodej > Údaje o obchodním partnerovi.

6. Mám potíže s prvním přihlášením na Aukro.

Pokud se poprvé přihlašujete na nové stránky Aukra (od 2. srpna 2017) se svým stávajícím účtem, musíte projít ověřením a zadat si heslo znovu. Postupujte prosím podle návodu zde.

7. Nepamatuji si heslo, co mám dělat?

Jestliže si nevzpomínáte na heslo do svého Aukro účtu, postupujte podle návodu v této nápovědě.

8. Jak si mohu požádat o vrácení provize?

Pokud jste vyčerpali všechny možnosti, jak s kupujícím obchod dokončit, je možné si požádat o vrácení provize. Žádost můžete vytvořit (a také případně i zrušit) přímo v Moje Aukro. Moje Aukro > Můj prodej > Transakční problémy > Žádost o vrácení provize. Více informací najdete zde.