Back to top

Mám problémy s provedením registrace

Při registraci se můžete setkat s těmito situacemi:

  • Registrační formulář jsem vyplnil/a, ale nepřišel mi email pro dokončení registrace:

Zkontrolujte si ve Vaší emailové schránce Spamovou složku či složku Hromadné, zda nebyla zpráva doručena do ní. Pokud ne a od Vaší registrace ještě neuběhlo 24 hodin, přihlaste se z hlavní stránky Aukro.cz > "Přihlásit"  údaji, které jste použili v registraci - svůj email a heslo a na zobrazené stránce pak klikněte na tlačítko "Pošlete mi e-mail znovu". Dokončení registrace dokončíte kliknutím na link v emailu, který jsme Vám znovu zaslali. 

Pokud se Vám nepodaří registraci dokončit ve stanovené lhůtě 24 hodin, prosím proveďte registraci znovu. Informace k tomu, jak se zaregistrovat jsou v nápovědě zde.

 

  • Registrační formulář hlásí, že už mám uživatelský účet zaregistrovaný:

Email, se kterým se pokoušíte registrovat už je u nás v systému registrovaný k uživatelskému účtu. V takovém případě se Vám na registrační stránce zobrazilo po zadání e-mailu a hesla oznámení "Na Aukru již máte registrovaný účet.". V případě, že si nevzpomínáte na heslo k přihlášení, můžete si je obnovit kliknutím na link na téže stránce "Přihlaste se prosím." (případně z hlavní stránky Aukro.cz > "Přihlásit") a poté kliknete na zobrazený link "Zapomněli jste heslo?". Do emailu Vám budou zaslány instrukce pro obnovení Vašeho hesla k účtu.  

V případě, že už nemáte přístup k emailu, který jste kdysi používali, zaregistrujte si nový účet s emailem, který aktuálně používáte a máte k němu přístup.