Back to top

Výluky a omezení provozu, prodloužení doby trvání aukce

V jaké případě nefungují stránky Aukro v pořádku?

  1. Aukro provádí pravidelnou údržbu systému, za tímto účelem může omezit provoz systému, popřípadě ho z provozu zcela vyřadit.
  • Pokud netrvá výluka déle než 12 hodin, jsou všechny aukce, které končí v této době prodlouženy o 24 hodin.
  • Trvá-li více jak 12 hodin, jsou o 24 hodin prodlouženy všechny běžící aukce.

Tím zajistíme možnost účastnit se aukce všem zájemcům a konečná cena zboží není ovlivněná technických výpadkem. Abychom minimalizovali vliv na uživatele, probíhají plánované odstávky v nočních hodinách.

Informace o termínu a přibližné délce výluky jsou vždy oznámeny v sekci Novinky na stránce http://novinky.aukro.cz/ .
 

  1. Dojde-li k technickým potížím na straně Aukra, při kterých uživatelé nemohou využívat našich klíčových funkcí pro nalezení aukce a účastnit se jich, mohou být aukce končící v tomto čase prodlouženy o 24 hodin. Informace o takovém prodloužení najdete opět na stránce Novinky  http://novinky.aukro.cz/ .

 

Jak probíhá prodloužení nabídek?

1. běžící nabídky:

U nabídky se zobrazí nový konec, který je přesně o 24 hodin posunutý oproti původnímu času konce.

2. končící nabídky:

Proces ukončení nabídek je pozastaven = u nabídky se může v poli Čas do konce zobrazovat Skončeno a v poli Nejvýše přihazující může být uvedené uživatelské jméno. Prodejce ani kupující ale neobdrží potvrzující emaily a nabídka se nepřesune do složky Prodáno/Zakoupeno. V tomto stavu je nabídka až do doby vyřešení technického problému a poté se znovu rozběhne a běží dalších 24 hodin. 

V případě technických potíží na našich stránkách proto vždy DOPORUČUJEME VŽDY POČKAT NA EMAIL S POTVRZENÍM O PRODEJI/KOUPI ZBOŽÍ.

Pokud jste zaznamenali jakékoliv nestandardní chování stránek Aukra nebo máte jiné dotazy ohledně prodlužování nabídek, můžete nás kontaktovat písemně.