Ukončení služeb Přepravní centrum a Aukropoint
21.03.2017 13:08

Ukončení služeb Přepravní centrum a Aukropoint

Vážení zákazníci,
 
chtěli bychom vás informovat, že od konce března nebudou dostupné dvě služby týkající se přepravy zboží. Jedná se o Přepravní centrum a o Aukropoint. Důvodem je ukončení smluv s partnery, kteří dosud službu zajišťovali. V tomto okamžiku hledáme nová a výhodnější řešení, která bychom vám představili na novém Aukru – více informací o přípravě nového Aukra najdete zde.
 
Ačkoliv spolupráce s partnery končí a služby již nebudou funkční, po nějakou dobu budou stále v nabídce na Aukru. Odstranění služeb z  Moje Aukro a ve formuláři pro vystavení nabídek řešíme, ale nedokážeme s jistotou říci, v jakém termínu se tak stane.
 
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace s touto změnou spojené.
V případě dotazů neváhejte kontaktovat zákaznickou péči.

Vaše Aukro

Technický výpadek 20. 3. 2017
20.03.2017 17:41

Technický výpadek 20. 3. 2017

Vážení zákazníci,

během dnešních odpoledních hodin jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra a nebylo možné Aukro plně využívat. V rámci kompenzací těchto potíží byly nabídky končící dne 20. 3. 2017 v době od 15:48:00 do 17:21:59, prodlouženy o 24 hodin.

Za způsobené komplikace se velmi omlouváme.
Vaše Aukro

Plánovaná odstavka ČSOB a Era (Poštovní spořitelna)
16.03.2017 15:45

Plánovaná odstavka ČSOB a Era (Poštovní spořitelna)

Vážení zákazníci,

v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví ČSOB a Era (Poštovní spořitelna) od pátku 17. 3. 2017 22:00 do neděle 19. 3.2017 cca 12:00 hodin nebudou možné on-line platby přes ČSOB a Era (Poštovní spořitelna).

Děkujeme za pochopení.

Vaše Aukro

Novinky - komentáře
16.03.2017 15:32

Novinky - komentáře

Vážení zákazníci,

jak jsme Vás už informovali 11. ledna 2017, mění se systém hodnocení a komentářů. Po prvních úpravách, které proběhly na začátku roku, je tady další změna: ruší se možnost udělit komentáře k transakcím starším 60 dní (tedy po přesunutí nabídek do archivu). V Moje Aukro – Můj účet – Komentáře: Přidat zmizí odkaz Udělit komentář k dalším transakcím.


Tyto změny se týkají polské platformy, na které Aukro aktuálně běží. Z toho důvodu pocítí tyto změny i čeští zákazníci, kteří obchodují na Aukru. Systém hodnocení a komentářů na novém českém Aukru připravujeme na základě vašich připomínek a námětů. Více o tom, jak se staví nové české Aukro nastínil ředitel Aukra Vašek Liška zde: http://blog.aukro.cz/reditel-aukro-cz-stavime-nove-ceske-aukro/.

Vaše Aukro

Plánovaná odstávka Raiffeisenbank 10. 3.
10.03.2017 13:05

Plánovaná odstávka Raiffeisenbank 10. 3.

Vážení zákazníci,

v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví Raiffeisenbank dnes večer nebude možné zaplatit on-line přes PayU pomocí tlačítka ePlatba.

Začátek odstávky: 10.3.2017, 23:30 hodin  
Konec odstávky: 11.3. 2017, 24:00 hodin


Děkujeme za pochopení.


Aukro tým

 

 

Technický výpadek 8.3.2017
09.03.2017 08:26

Technický výpadek 8.3.2017

Vážení zákazníci,

během včerejšího večera jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící dne 8. 3. 2017 mezi  20:42:00 a 21:09:59 prodlouženy o 24 hodin.

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Plánovaná odstávka telefonní linky 9. 3. 2017
06.03.2017 18:05

Plánovaná odstávka telefonní linky 9. 3. 2017

Vážení uživatelé,

ve čtvrtek 9. 3. 2017, v čase od 10:00 do 11:05, nebude dostupná telefonická podpora na Aukru z důvodu pravidelné technické údržby. V této době nás můžete kontaktovat písemně, prostřednictvím kontaktního formuláře.

Test nápoveda 
kontaktního formuláře

Omlouváme se za komplikace a těšíme se na slyšenou.

Vaše Aukro

Technický výpadek 1.3.2017
01.03.2017 15:13

Technický výpadek 1.3.2017

Vážení zákazníci,

dne 1. 3. 2017 jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 12:34:00 a 13:00:59 automaticky prodlouženy o 24 hodin. Za nabídky končící mezi 12:33:00 a 12:33:59 budou vráceny poplatky

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Ředitel Aukro.cz: stavíme nové české Aukro
23.02.2017 16:42

Ředitel Aukro.cz: stavíme nové české Aukro


Zdravím Vás ze Zlína,

jmenuji se Václav Liška a před čtrnácti lety jsem Aukro v tomto městě založil. V minulém roce jsem se navíc stal i jeho majitelem. Rád bych se s Vámi podělil o svůj příběh a zároveň Vás přizval k tomu, abyste i Vy byli jeho součástí. Součástí příběhu nového českého Aukra.

Vezmu to od začátku:
Od svého spuštění v roce 2003, u kterého jsem stál i já, bylo Aukro součástí polského obchodního portálu Allegro. S Allegrem v zádech jsme vyrostli a vybudovali si pozici největšího českého obchodního portálu. Postupem času jsem svou energii věnoval také jiným e-commerce projektům ve střední a východní Evropě a nestál úplně u všech rozhodnutí a milníků Aukra. Když ale přišla možnost Aukro koupit a vrátit se do něj v roli ředitele a spolumajitele, neváhal jsem. Aukro je tak od loňského roku ryze českou firmou. Na první pohled možná není tahle změna zatím patrná, ale společně s Vámi bychom to brzy chtěli změnit.

Stavíme nové české Aukro
Největším úkolem, který máme před sebou, je oddělit české Aukro od polské platformy. Technologická základna totiž nebyla součástí našeho investičního nákupu a Aukro proto do dnešní doby stále běží na stejné platformě jako polské Allegro. Je férové přiznat, že nám to v tomto okamžiku hodně svazuje ruce. Znamená to totiž, že nemůžeme ovlivnit úpravy, které Allegro na platformě dělá, ani odpovídajícím způsobem reagovat na Vaše požadavky.

Uvedu příklad: Z Vašich reakcí dobře víme, že mnozí zákazníci nesouhlasí s novinkou, kdy prodejce nemá možnost okomentovat přístup kupujícího. I kdybychom Vám chtěli vyhovět a komentáře obnovit, technicky to v tomto okamžiku nejde. A takových situací může nastat víc. Jinými slovy, dočasně musíme pasivně přijímat všechny změny, které zavede polské Allegro. To bude platit až do doby, než spustíme nové Aukro, které bude technologicky i jinak zcela nezávislé na Allegru.

Až se to stane, bude zodpovědnost za to, jak Aukro vypadá, jaké nabízí služby a jak funguje, záviset pouze na českém managementu a celý systém se začne opírat o zkušenosti, přání a potřeby českých zákazníků. Do té doby nás čeká spousta práce, kterou teď pro nové Aukro odvádí špičkový tým programátorů. Vás bych chtěl požádat především o trpělivost a shovívavost po dobu, kdy nemáme nad starým webem Aukra dostatečnou kontrolu. Připravte se prosím také na to, že s přechodem na nový web budeme postupně upravovat i obchodní podmínky. Tyto změny by neměly nijak narušit hladké obchodování na Aukru a o všech budete včas informování v Novinkách.

Určitě vás zajímá, jak bude nové Aukro vypadat. Na rovinu říkám, že bude trochu odlišné od Aukra, na kterém obchodujete dnes. Dali jsme si za cíl, abyste na novém českém Aukru rychleji a pohodlněji nakoupili nebo prodali to, co zrovna potřebujete. Proto zrychlujeme nákupní proces, zjednodušujeme registraci, zlepšujeme vyhledávač. Zároveň však na novém Aukru v okamžiku jeho spuštění nenajdete všechny funkce, na které jste zvyklí. Neznamená to ale, že tam časem nemohou být opět doplněny. Naprogramovat platformu, na které poběží největší český obchodní portál, kde denně proběhnou desítky tisíc transakcí, je velké sousto a nás tlačí čas, abychom se od Allegra oddělili co nejdříve. Proto bude nové Aukro zpočátku štíhlejší než jeho stávající předloha. Postupně počítáme s tím, že budeme přidávat a obnovovat takové funkce, které budou Vám, českým zákazníkům, dávat největší smysl.

Pojďte do toho společně s námi
A ještě jednu novinku chystáme. Řada z Vás je s Aukrem od začátku, znáte jej opravdu dobře a je škoda, že jsme s Vámi v posledních letech ztratili kontakt. Rád bych na něj navázal a poslechl si Vaše názory a nápady. Proto plánujeme zapojit Aukro komunitu a otevřeně se s Vámi bavit nad tím, jaké by nové české Aukro mělo být. Zatím mám pro Vás jeden návrh: Napište mi na adresu reditel@aukro.cz , co Vás zajímá nebo na co jste nenašli odpověď v tomto e-mailu. Každý měsíc vybereme vaše nejpalčivější otázky a zodpovíme je na blogu.

Přál bych si, aby mezi námi panovala důvěra. Věřím tomu, že Vaše názory a připomínky mají svou váhu, a podle toho k nim budu přistupovat. Zároveň bych si přál, abyste Vy věřili novému českému managementu, který pro Vás lepší Aukro připravuje. Dejte nám 4 až 5 měsíců, než dokončíme, otestujeme a spustíme novou platformu. A my Vám pak dáme možnost podílet se na jejím příběhu.

Děkuji a na viděnou na novém Aukru,

Václav Liška
Ředitel Aukro.cz

     

EET řešení pro platby přes PayU na Aukru
23.02.2017 10:11

EET řešení pro platby přes PayU na Aukru

Vážení prodejci,

pokud vás v posledních týdnech trápila elektronická evidence tržeb, máme pro vás dobrou zprávu. Podařilo se nám zajistit řešení, které automaticky eviduje veškeré platby přijaté přes platební bránu PayU na Aukru.

Proč je to důležité?

Podle pokynů Ministerstva financí mají od 1. 3. 2017 podnikatelé prodávající na Aukru evidovat tržby, které projdou přes platební bránu PayU. Doteď platilo, že řešením je vypnutí platební brány PayU na Vašem Aukro účtu. To je ale pro kupující, kteří dávají přednost rychlým a jednoduchým platbám, nepohodlné a může mít negativní vliv na jejich rozhodnutí koupit. Nyní máte možnost vyjít vašim zákazníkům vstříc a využít program AutoEET, který provozuje náš obchodní partner, společnost AutoEET s.r.o.

Co AutoEET nabízí?


  • Automatické evidování tržeb bez starostí.

  • Zachování PayU brány u všech nabídek. Až 20 % zákazníků se rozhoduje podle PayU v nabídce.

  • Ruční evidování hotovostních transakcí.

  • Telefonickou a e-mailovou podporu ze strany AutoEET s.r.o.

  • Odeslání účtenky s FIK kódem zákazníkovi ihned po obdržení peněz na váš PayU účet.

  • Týden na vyzkoušení zdarma!



Aktivujte si AutoEET na zkoušku zdarma

1)    Pokud nemáte, zažádejte si o EET certifikát – návod zde.
2)    Pokud nemáte, zažádejte emailem Aukro o WebAPI klíč, který bude sloužit k získávání informací o platbách.
3)    Přihlaste se na webu http://www.autoeet.cz?ref=aukro a potvrďte polský text kliknutím na oranžové tlačítko.
4)    Ve formuláři vyplňte potřebné údaje.
5)    Aktivujte si týdenní licenci zdarma nebo zakupte licenci.

Více o službě AutoEET se dozvíte zde nebo kontaktujte zákaznickou podporu programu.

Přejeme úspěšné obchodování,

Vaše Aukro

Informace k EET
22.02.2017 13:28

Informace k EET

Vážení prodejci,
 
čím dál více se nás ptáte na dotazy spojené s elektronickou evidencí tržeb. Připravili jsme proto nejčastější otázky a jejich odpovědi. Toto téma pro vás budeme nadále sledovat a budeme vás informovat o novinkách, které se EET na Aukru týkají.

1. Kterých Aukro prodejců se evidence elektronických tržeb týká?
Platbám EET podléhají profesionální prodejci na Aukru – tedy ti, kteří mají IČ bez ohledu na to, zda se jedná o plátce DPH či nikoliv.
 
2. Od kdy se EET bude vztahovat na Aukro prodejce?
Od 1. 3. 2017.
 
3. Které platby podléhají, a které nepodléhají elektronické evidenci tržeb?
Pod EET nespadají platby bankovním převodem, včetně plateb přes platební tlačítka, tzv. rychlé online platby, a evidence by se také neměla týkat plateb na dobírku, kdy kupující platí dopravci a prodejce si peníze nechává poslat na bankovní účet.
 
Naopak předmětem evidence tržeb jsou veškeré platby kartou (včetně těch přes platební bránu PayU) a platba při osobním převzetí.
 
4. Podléhají EET i platby přes platební bránu PayU?
Pokud kupující zaplatí na Aukru kartou přes platební bránu PayU, podléhá tato platba EET.

5. Jak se mohu vyhnout EET, když chci kupujícím umožnit platit přes platební bránu PayU?
Z našeho pohledu je jedinou možností, jak se zcela vyhnout EET, přijímaní plateb pouze bankovním převodem bez využití platební brány PayU.
 

6. Kdy a jak mám tržby evidovat?
Tyto dotazy směřujte na Finanční správu Ministerstva financí ČR: http://www.etrzby.cz/cs/kontakty .

Další dotazy týkající se EET Vám poskytne Finanční správa Ministerstva financí ČR. Informace najdete také na Aukroblogu v seriálu na téma EET na Aukru.

Přejeme úspěšné obchodování,

Vaše Aukro

Technický výpadek Moneta Money Bank
20.02.2017 11:28

Technický výpadek Moneta Money Bank

Vážení zákazníci,

z důvodu technických potíží s funkčností rychlé online platby pomocí Moneta Money Bank bude využití této platby dočasně nedostupné. Na nápravě pracujeme.

Děkujeme za pochopení.

Aukro tým

Plánovaná odstávka karetních plateb
17.02.2017 17:21

Plánovaná odstávka karetních plateb

Vážení zákaznící,

v rámci plánované technické odstávky nebude dne 22.2.2017 od 01:00 do 06:00 hodiny ranní dostupná možnost platby kartou.

Děkujeme za pochopení.

Vaše Aukro

Technický výpadek 13. 2. 2017
13.02.2017 10:56

Technický výpadek 13. 2. 2017

Vážení uživatelé.

v ranních hodinách 13. února 2017 jsme zaznamenali krátkodobý technický výpadek ve fungování stránek Aukra. V rámci kompenzací budou poplatky za nabídky končící v čase od 06:56:00 do 07:10:59 hodin vráceny.

Omlouváme se za vzniklé komplikace,
váš Aukro tým

Technický výpadek 8. 2. 2017
08.02.2017 13:25

Technický výpadek 8. 2. 2017

Vážení uživatelé.

dne 8. února 2017 jsme zaznamenali technický výpadek ve fungování stránek a služeb Aukra. V rámci kompenzací budou poplatky za nabídky končící v čase 08:43:00 až 08:51:59, vráceny. Nabídky končící v časovém období mezi 08:52:00 a 11:04:59 hodinou byly prodlouženy o 24 hodin.

Omlouváme se vám za vzniklé komplikace,
váš Aukro tým

Plánovaná odstávka telefonní linky 10. 2. 2017
08.02.2017 13:01

Plánovaná odstávka telefonní linky 10. 2. 2017

Vážení uživatelé,

v pátek 10. 2. 2017 v čase od 13.55 do 14:45, nebude dostupná telefonická podpora na Aukru z důvodu pravidelné technické údržby. V této době nás můžete kontaktovat písemně, prostřednictvím kontaktního formuláře.

Omlouváme se za komplikace a těšíme se na slyšenou.

vaše Aukro

Technický výpadek 30.1.2017
30.01.2017 12:51

Technický výpadek 30.1.2017

Vážení zákazníci,

dne 30. 1. 2017 jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 11:40:00 až 12:03:59 automaticky prodlouženy o 24 hodin. Za nabídky končící mezi 11:35:00 až 11:39:59 budou vráceny poplatky

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Technický výpadek 25. 1.
25.01.2017 15:03

Technický výpadek 25. 1.

Vážení zákazníci,

dne 25. 1. 2017 jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly za nabídky končící v časovém období mezi 11:34:00 až 11:43:59 vráceny veškeré poplatky. Nabídky končící mezi 11:44:00 až 12:12:59 byly automaticky prodlouženy o 24 hodin.

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Plánovaná odstávka Komerční banky
20.01.2017 13:16

Plánovaná odstávka Komerční banky

Vážení zákazníci,

v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví Komerční banky v noci z pátku 20. ledna 2017 na sobotu 21. ledna 2017 nebudou možné on-line platby přes MojePlatba od Komerční banky.

Děkujeme za pochopení.


Vaše Aukro

Funkce přidání dodatečného textu do nabídky
19.01.2017 13:31

Funkce přidání dodatečného textu do nabídky

Vážení uživatelé,

dne 23.1.2017 dojde ke zrušení možnosti přidat poznámku u nabídek s historií transakcí. Týká se to aukcí s příhozy i nabídek, které mají již kupující.

Poznámky u nabídek, které již prodejce před změnou učinil, v popisu zůstanou a to i v případě automatického obnovení položek nebo vystavení pomocí tlačítka Rychle vystavit. Pouze nebude možné nově poznámku přidat.

Důvodem zrušení tohoto tlačítka bylo malé využití ze strany uživatelů a optimalizace platformy.

Přejeme úspěšné obchodování.
Vaše Aukro

Konec obchodování na Allegro.pl pod účtem založeným na Aukro.cz
19.01.2017 13:27

Konec obchodování na Allegro.pl pod účtem založeným na Aukro.cz

Vážení zákazníci,
 
chtěli bychom vás upozornit, že na začátku měsíce února skončí obchodování na polském portálu Allegro.pl pod jedním účtem platným pro Aukro i Allegro.

Nově nebudete moci na Allegro.pl vystavovat ani nakupovat zboží pod účtem, který máte založený na Aukru. Totéž platí i pro polské zákazníky, kteří by chtěli obchodovat na Aukru s účtem platným pro Allegro.pl.  Ve stejném termínu se zruší všechny nabídky, které Aukro prodejci vystavili na Allegro.pl, totéž se stane s nabídkami uživatelů Allegra, které budou v daném okamžiku vystavené na Aukru.  Chcete-li i nadále využívat služby polského obchodního portálu Allegro.pl., založte si na tomto portálu samostatný účet s použitím jiné emailové adresy.

Důvodem této úpravy je oddělení Aukro.cz od služby Allegro.pl, které probíhá od září minulého roku.  V této souvislosti budou upraveny i naše Obchodní podmínky.
 
Přejeme úspěšné obchodování.
Vaše Aukro

Technický výpadek 12.1.2017
12.01.2017 15:51

Technický výpadek 12.1.2017

Vážení zákazníci,

dne 12. 1. 2017 jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 14:22:00 a 14:52:59 prodlouženy o 24 hodin. U nabídek končících mezi 14:21:00 až 14:21:59 budou vráceny veškeré poplatky.

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Změna Obchodních podmínek a systému komentářů
11.01.2017 17:17

Změna Obchodních podmínek a systému komentářů

Vážení zákazníci,

po dlouhé době připravujeme úpravy v systému komentářů. Aukro je díky propracovaným pravidlům hodnocení uživatelů a komentářů bezpečným místem pro nákup i prodej. Vždy předem víte, s kým máte tu čest obchodovat. Aby byl systém srozumitelný i pro nováčky na Aukru, rozhodli jsme se pro pár změn. Ty by měly přispět k většímu zjednodušení a zpřehlednění.

Jak se změní systém komentářů?

-       Komentář bude moci nově udělovat pouze kupující prodávajícím. Reagujeme tak na zvýšený počet profesionálních prodejců, kteří systém komentářů nepoužívají.
-       Komentáře budou buď pozitivní, nebo negativní, jak jste zvyklí třeba z Facebooku, Youtube a dalších sociálních sítí. Neutrální komentáře, které tímto krokem zrušíme, navíc nemají pro ostatní uživatele žádnou informativní hodnotu o spokojenosti s obchodem.
-       Hodnocení prodejce pomocí hvězdiček bude součástí komentáře a nebude anonymní. Pomůžeme tím prodejcům zlepšovat jejich servis, když budou vědět, ke kterému obchodu se hodnocení vztahuje.

První dvě úpravy chceme zavést do konce ledna a poslední avizovaná novinka bude následovat. O všech úpravách se včas dozvíte zde na Novinkách.

Pravidla pro hodnocení a komentáře na Aukru považujeme za důležitou součást a předpoklad pro bezpečné a férové obchodování. Proto budeme tyto úpravy pečlivě sledovat a vyhodnocovat. Budeme rádi, když se zapojíte i vy, naši zákazníci. Vaše komentáře a připomínky nám neváhejte poslat přes kontaktní formulář nebo je s námi sdílejte na sociálních sítích.

Změna OP

Zároveň při následné změně Obchodních podmínek bude v článku 2.1.1 přímo specifikován stát, jakožto instituce, které je obchodování na Aukru dostupné.

Přejeme úspěšné obchodování.

Vaše Aukro
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aktualizace k 25.1 - změna v systému komentářů nyní proběhla. Více zde

Technický výpadek 11. 1. 2017
11.01.2017 11:56

Technický výpadek 11. 1. 2017

Vážení zákazníci,

dne 11. 1. 2017 jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 10:23:00 a 10:53:59 prodlouženy o 24 hodin.

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Plánovaná odstavka Raiffeisen bank
05.01.2017 18:10

Plánovaná odstavka Raiffeisen bank

Vážení zákazníci,

v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví Raiffeisen bank nebudou od soboty 7.1.2017 00:00 do něděle 8.1.2017 6:00 hodin  možné on-line platby přes ePlatby pro eKonto u Raiffeisen bank.

Děkujeme za pochopení.

Vaše Aukro

Neplánovaná technická odstávka tlačítka MONETA Money Bank 29. 12.
29.12.2016 14:35

Neplánovaná technická odstávka tlačítka MONETA Money Bank 29. 12.

Vážení zákazníci,

<b>platební</b> tlačítko MONETA Money Bank přes systém PayU je z technických důvodů momentálně nedostupné. Neplánovaná odstávka potrvá přibližně do 21:00 hod. V systému PayU bude tato platební metoda do té doby deaktivovaná.


Děkujeme za pochopení.


Aukro tým

Technický výpadek telefonní linky 28. 12.
28.12.2016 10:10

Technický výpadek telefonní linky 28. 12.

Vážení zákazníci,

aktuálně se potýkáme s technickými problémy s dostupností naší telefonní linky, intenzivně pracujeme na nápravě. Prosíme Vás o strpení, Vaše dotazy směřujte prosím přes Kontaktní formulář.

Omlouváme se za komplikace,

Aukro tým

--------------------
Aktualizace 11:00

Vážení zákazníci,

naše telefonická podpora je již pro vás plně k dispozici.

Aukro tým

Změna Obchodních podmínek k 21. 12. 2016
21.12.2016 13:38

Změna Obchodních podmínek k 21. 12. 2016

Vážení zákazníci,
 
ke dni 21. 12. 2016 došlo k úpravě našich Obchodních podmínek. Novinky souvisejí se změnou vlastníka Aukra, o které jste si v září mohli přečíst například zde.

V příslušných bodech smlouvy dochází k přejmenování provozovatele na Aukro s.r.o.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte pomocí našeho formuláře.
 
Vaše Aukro

Odstávka telefonní linky dne 21.12.
12.12.2016 15:22

Odstávka telefonní linky dne 21.12.

Vážení zákazníci,

ve středu 21. 12. 2016 bude probíhat technická údržba telefonní linky našeho zákaznického centra.

V době od 14:00 do 18:00 nebude telefonní podpora dostupná. Můžete nás ale stále kontaktovat přes kontaktní formulář.

Omlouváme se za případné komplikace.

vaše Aukro

Technický výpadek 27.11.2016
28.11.2016 07:18

Technický výpadek 27.11.2016

Vážení klienti,

ve včerejších večerních hodinách jsme zaznamenali technický výpadek, který způsobil potíže s nakupováním. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 20:56:00 až 22:03:59 prodlouženy o 24 hodin.

Za tyto komplikace se Vám omlouváme.

Aukro tým

Plánovaná odstavka ČSOB a ERA 25. 11. 2016
24.11.2016 09:43

Plánovaná odstavka ČSOB a ERA 25. 11. 2016

Vážení zákazníci,

v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví ČSOB a Era nebudou od pátku 25.11.2016 22:00 do soboty 26.11.2016 cca 10:00 hodin možné on-line platby z účtů ČSOB a Era (Poštovní spořitelna).
Děkujeme za pochopení.

Vaše Aukro

Technický výpadek 16. 11. 2016
16.11.2016 07:00

Technický výpadek 16. 11. 2016

Vážení zákazníci,

během dnešní noci jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 01:20:00 až 02:02:59 prodlouženy o 24 hodin.

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým

Plánovaná technická odstávka Aukro.cz
15.11.2016 17:05

Plánovaná technická odstávka Aukro.cz

Vážení uživatelé,

dne 17. 11. 2016 se bude konat technická odstávka portálu Aukro.cz, a to v době od 01:00 do 05:00 hodin. V tomto čase nebudou stránky Aukra dostupné a nebude možné portál využít.

Děkujeme za pochopení,
Váš Aukro tým
----------------------------

Aktualizace 16.11.2016

Vážení uživatelé,

během plánované odstávky nebude v době od 00:50 do 05:10 hodin dostupná služba Manažer prodeje. Veškeré nabídky končící dne 17.11.v době od 01:00 do 05:00 hodin budou prodlouženy o 24 hodin.

Děkujeme za pochopení.
Aukro tým

Změna Obchodních podmínek – k 23.11.2016
10.11.2016 10:05

Změna Obchodních podmínek – k 23.11.2016

Vážení zákazníci,
 
dne 23.11.2016 dojde k malé změně našich Obchodních podmínek.

Aktuálně můžete podat žádost o vrácení provize ihned po skončení nabídky
v maximální lhůtě 45 dní od prodeje zboží.

Nově bude tato lhůta zkrácena na 30 dní.

Ostatní funkce procesu vrácení provize zůstanou beze změny.
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat pomocí našeho formuláře.
 
vaše Aukro

Plánovaná odstávka Sberbank 28. 10. 2016
28.10.2016 11:59

Plánovaná odstávka Sberbank 28. 10. 2016

Vážení uživatelé,
 
v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví Sberbank nebudou od pátku 28.10.2016 4:00 do soboty 29.10.2016 večerních hodin možné on-line platby z účtů Sberbank. Platební tlačítko Sberbank bude opět aktivní od neděle 30.10.2016 od 00:01 hodin.
 
Během této odstávky nebudou PayU platby zpracovávány.
 
Děkujeme za pochopení.
Vaše Aukro

Plánovaná odstávka 30.10.
26.10.2016 18:22

Plánovaná odstávka 30.10.

Vážení zákazníci,

v souvislosti se změnou času z letního na zimní proběhne dne 30.10.2016 v době od 01:50 do 03:00 hodin plánovaná údržba systému. Z tohoto důvodu nebudou naše služby dostupné. Nabídky končící v době technické odstávky budou prodlouženy o 24 hodin.

Děkujeme za pochopení.

Vaše Aukro

Změna ceníku od 8. 11. 2016
24.10.2016 18:33

Změna ceníku od 8. 11. 2016

Vážení prodejci,

na listopad jsme připravili několik novinek. Tou hlavní je zjednodušení ceníku. Nově jsme sjednotili poplatky za vystavení, abyste se v Aukro ceníku lépe vyznali. Díky tomu bude výhodnější prodej v Aukro shopech a v některých kategoriích se sníží poplatky za vystavení. V jiných si za vystavení inzerátu nově připlatíte.

Tato změna přinese i přehlednější Aukro, po kterém v poslední době volali nejen kupující ale i mnozí prodejci. Věříme, že tak přispějeme k tomu, aby kupující na Aukru rychleji našli ty nejlepší nabídky.

Co nabízíme na oplátku? I nadále můžete využívat zdarma nástroje a služby, které znáte z Průvodce prodejem. K prodeji můžete využít také letos představenou mobilní aplikaci Střelto, pro kterou platí stejný ceník jako pro Aukro. Zdarma si ji můžete stáhnout pro iOs a Android.

Nový ceník začne v této podobě platit už 8. 11. 2016:

Jak se změní poplatky za vystavení:
 


  • Prodejci bez podnikatelského účtu zaplatí za vystavení nabídky v jakékoliv kategorii 0,50 Kč.

  •  Prodejci s podnikatelským účtem zaplatí za vystavení nabídky v jakékoliv kategorii 0,20 Kč.

  •  Stejná výše poplatků za vystavení bude platit i v Aukro shopech.

  •  Příplatek za vystavení nabídky na 10 dnů se zcela ruší.


 
Jak se změní provize:

  •  Prodejci v Aukro shopu budou nově platit stejné provize jako běžný prodejce. Za provize tak zaplatí oproti současnému stavu méně.


 
Kompletní změny ceníku najdete od 8. 11. 2016 v našich Obchodních podmínkách.

A ještě jedna novinka: nově můžete v nabídce kromě výběru z barevných variant nabízet i velikostní varianty.
 
Přejeme úspěšné obchodování.
Vaše Aukro
 

Plánovaná odstávka PayU 30. 10. 2016
24.10.2016 13:07

Plánovaná odstávka PayU 30. 10. 2016

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali, že v souladu se změnou času z letního na zimní, dne 30.10.2016 od 02:30 do 03:30 hodin dojde k plánované technické odstávce, ve které bude systém PayU nedostupný a veškeré platební metody PayU nebudou funkční.

Děkujeme za pochopení.

Vaše Aukro

Plánována odstávka PLATBA24 od České Spořítelny
19.10.2016 10:01

Plánována odstávka PLATBA24 od České Spořítelny

Vážení uživatelé,

v rámci plánované odstávky služeb elektronického bankovnictví České spořitelny nebudou od pátku 21. října 2016 23:30 do soboty 22. října 2016 do nočních hodin možné on-line platby z účtů České spořitelny prostřednictvím platební metody PLATBA24.

Děkujeme za pochopení.
Vaše Aukro

Technický výpadek 18.10.2016
18.10.2016 16:58

Technický výpadek 18.10.2016

Vážení uživatelé,

během dnešního odpoledne jsme zaznamenali technický výpadek, který postihl služby Aukra. V rámci kompenzací byly nabídky končící v časovém období mezi 13:48:00 až 15:30:59 prodlouženy o 24 hodin. U nabídek končících mezi 13:44:00 až 13:47:59 budou vráceny veškeré poplatky.

Omlouváme se vám za tyto komplikace.

Aukro tým