Back to top

Mám problémy s přihlášením - co dělat?

Pokud se nemůžete přihlásit, může to být ze dvou důvodů:

  1. Po zadání přihlašovacích údajů systém hlásí: Uživatelské jméno, e-mail nebo heslo nejsou správné.
  • V takovém případě se prosím ujistěte, že zadáváte správně své uživatelské jméno a heslo (zmáčknutý CapsLock, záměna písmen a číslic (O za 0 nebo l za 1), velká a malá písmena) . Pokud se Vám nepodaří vzpomenout, podívejte se, jak si můžete přihlašovací údaje připomenout
  1. Systém přihlašovací údaje akceptuje, ale přesměruje Vás pouze na hlavní stranu Aukra nebo stránku stále načítá, případně se zobrazí bílá stránka a Vy se do Moje Aukro nemůžete dostat.
  • Zkuste vymazat soubory Cookies a dočasné soubory internetu (Temporary internet files) a restartujte prohlížeč. Postup najdete zde. TOTO ŘEŠENÍ POMŮŽE V 90 % PŘÍPADŮ.
  • Ujistěte se, že Váš internetový prohlížeč má zapnuto ukládání cookies.
    Cookies jsou textové soubory, které uchovávají informace potřebné pro používání Aukra. Jsou uloženy na disku Vašeho počítače. Pokud se nemůžete přihlásit nebo Vás systém často žádá o přihlášení, znamená to, že Váš prohlížeč neakceptuje cookies. Nastavte v prohlížeči úroveň zabezpečení na střední nebo povolte akceptování cookies:
    Mozzilla Firefox - přejděte do složky Nástroje > Možnosti > Soukromí. Zvolte možnost Pamatovat historii

    Google Chrome - Nastavení - Ochrana soukromí - Nastavení obsahu a zde zvolte možnost: Pamatovat nastavení místních dat (doporučeno)