Back to top

Proč zmizely informace o nabídkách z Moje Aukro?

Pokud Vám zmizely nabídky ze záložek Přihazuji, Zakoupeno, Nevyhráno, Prodávám, Prodáno, Neprodáno, mohlo k tomu dojít ze 2 důvodů:

  1. Nabídky jste z dané záložky smazali (ve výše uvedených záložkách máte možnost nabídky ze seznamu odstranit).
  2. Informace o nabídce byly automaticky přesunuty do archivu. Údaje o nabídce jsou na Moje Aukro k dispozici po dobu 90 dnů, poté jsou nabídky přesunuty do archivu Aukra. V Moje aukro je nedohledáte.

Chcete získat informace (např. kontakt na obchodního partnera, popis předmětu atp.) z nabídky, které jste se účastnili (jako Prodejce nebo Kupující) a která již byla přesunuta do archivu? Prosím obraťte se na nás pomocí kontaktního formuláře a uveďte co nejvíce informací k dané nabídce, aby bylo možné ji dohledat a údaje Vám sdělit.