Back to top

Co všechno si můžu ve svém uživatelském účtu nastavit?

Všechny důležité informace o Vašem účtu najdete po kliknutí na ikonu Moje Aukro a následném přihlášení.

Informace jsou rozděleny do 3 hlavních záložek: Moje nákupy, Můj prodej a Můj účet.

1. Moje nákupy - zde najdete údaje o nabídkách, kterých se účastníte jako kupující, informace o sledovaných nabídkách a Oblíbené

  • Kup teď a aukce: v této záložce najdete seznam zakoupených nabídek, nevyhraných nabídek po dobu 90 dní od jejich skončení a seznam běžících nabídek, ve kterých aktuálně přihazujete
  • Sledování: zde najdete nabídky, které jste si dali do sledování
  • Oblíbené: zde si můžete nastavit a spravovat svoje oblíbené vyhledávání a prodejce

2. Můj prodej - v této záložce najdete vše, co souvisí s prodejem, tedy: odkaz na prodejní formulář, nabídky (aktuálně prodávané, prodané, neprodané, nachystané ke zveřejnění), Platby přes PayU, údaje týkající se nastavení prodeje (šablona přepravy), složka Transakční problémy, v případě, že používáte Manažera prodeje, tak odkaz na něj, Přehledy

  • Kup teď a aukce: zde najdete vše týkající se prodaného a právě prodávaného zboží, i odkaz pro vystavení nové nabídky. Také údaje o obchodním partnerovi a záložku Manažer prodeje, pokud máte službu aktivovanou a Komentáře.
  • Přehledy: vystavení zdarma a výpis z prodeje
  • Platby přes PayU (přesměrování do Můj účet > Vyúčtování > PayU): zde najdete seznam plateb, které kupující zadali prostřednictvím PayU a informace o výběrech z Vašeho PayU účtu
  • Transakční problémy: zde můžete požádat o vrácení provize za obchody, které nakonec neproběhly a ověřit si stav žádosti již podané
  • Nastavení prodeje: zde si můžete nastavit Šablony přepravy, přidat kupující na černou listinu, nastavit Nepřítomnost a nebo spravovat záložku Informace od prodejce

3. Můj účet - v této záložce jsou údaje, které využívají jak prodejci, tak také kupující: informace o nastavení Vašeho Aukro účtu, správa osobních údajů a ověření účtu, Váš aktuální zůstatek a informace o platbě Aukru, vrácení provize, komentáře

  • Sdělení: sdělení od Aukra
  • Nastavení: zde můžete upravovat své osobní údaje, provést aktivaci účtu, nastavit emaily, které chcete od Aukro dostávat
  • Vyúčtování: zde najdou prodejci aktuální dlužnou částku, možnosti její úhrady, odkaz pro vygenerování dokladu a historii všech účtovaných poplatků
  • Vyúčtování > PayU: zde najdete seznam plateb, které kupující zadali prostřednictvím PayU a informace o výběrech z Vašeho PayU účtu
  • Komentáře: zde najdete seznam obdržených/udělených komentářů a odkazy pro udělení komentářů, hodnocení prodeje, odkaz na svoji uživatelskou kartu