Back to top

Mohu změnit své jméno nebo příjmení?

Na základě Obchodních podmínek není možné měnit majitele Aukro účtu. Z toho důvodu nelze v Nastavení Vašeho účtu jméno a příjmení editovat.

O změnu lze zažádat pouze v následujících případech:

  • při registraci jste zadal/a své jméno nebo příjmení s chybou
  • došlo ke změně Vašeho jména nebo příjmení (v případě sňatku, rozvodu nebo oficiální změně jména nebo příjmení)

Změnu je potřeba doložit odpovídajícími dokumenty.

Pro změnu jména/příjmení postupujte následovně:

  • V Moje Aukro › Můj účet › Nastavení: Moje údaje v záložce Osobní údaje klikněte na odkaz formuláře, pomocí kterého lze zažádat o změnu.
  • Vepište nové údaje.
  • Zvolte důvod změny.
  • Přiložte doklad potvrzující změnu údajů (u změny rodinného stavu fotografii nebo kopii oddacího listu, u změny jména doklad o změně o úřadu, apod.)
  • Poté klikněte na Pokračovat.
  • Zobrazí se Vám okno, kde nahrané dokumenty odešlete kliknutím na tlačítko Potvrdit

Vaši žádost prověříme a o výsledku Vás budeme informovat emailem.

Po ověření Vašich údajů budou zaslané doklady z našeho systému ihned odstraněny. Zásady zpracování osobních údajů jsou také upraveny v našich Obchodních podmínkách.