Na základě Obchodních podmínek není možné měnit majitele Aukro účtu. Z toho důvodu nelze v Nastavení Vašeho účtu jméno a příjmení editovat.
O změnu lze zažádat pouze v následujících případech:
- při registraci jste zadal/a své jméno nebo příjmení s chybou
- došlo ke změně Vašeho jména nebo příjmení (v případě sňatku, rozvodu nebo oficiální změně jména nebo příjmení)
Změnu je potřeba doložit odpovídajícími dokumenty.
Pro změnu jména/příjmení postupujte následovně:
- V Moje Aukro › Můj účet › Nastavení: Moje údaje v záložce Osobní údaje klikněte na odkaz formuláře, pomocí kterého lze zažádat o změnu.
- Vepište nové údaje.
- Zvolte důvod změny.
- Přiložte doklad potvrzující změnu údajů (u změny rodinného stavu fotografii nebo kopii oddacího listu, u změny jména doklad o změně o úřadu, apod.)
- Poté klikněte na Pokračovat.
- Zobrazí se Vám okno, kde nahrané dokumenty odešlete kliknutím na tlačítko Potvrdit
Vaši žádost prověříme a o výsledku Vás budeme informovat emailem.
Po ověření Vašich údajů budou zaslané doklady z našeho systému ihned odstraněny. Zásady zpracování osobních údajů jsou také upraveny v našich Obchodních podmínkách.