Back to top

Jak zrušit udělený/obdržený komentář?

Odeslání žádosti o zrušení komentáře:

Pokud chcete zrušit komentář, který jste obdrželi nebo udělili, odešlete žádost svému obchodnímu partnerovi (kupujícímu nebo prodejci) v Moje Aukro › Můj účet › Komentáře: Stáhnout.

Zobrazí se Vám formulář, kde vyplníte číslo nabídky a uživatelské jméno obchodního partnera a kliknete na Potvrdit. Pokud číslo nabídky a uživatelské jméno kopírujete, ujistěte se, že jste údaj nezkopírovali např. s mezerou. Systém by Vám v takovém případě hlásil neplatné údaje.

  • Žádost je možné odeslat do 120 dnů od skončení obchodu (nebo do 30 dnů od obdržení komentáře, pokud udělujete komentář po více jak 120 dnech od skončení obchodu).
  • Ke každé nabídce je možné odeslat žádost pouze 1x
  • Váš obchodní partner má na rozhodnutí o žádosti 45 dní. Pokud neprovede žádnou akci, bude žádost po 45 dnech považována za zamítnutou. Během této doby mu můžete odeslat Upomínku.

  • Bude-li obchodní partner souhlasit a požadavek potvrdí, komentáře, které jste si vzájemně udělili, budou přeškrtnuty a nebudou dále započítávány do celkového hodnocení. Zruší se tedy současně oba komenáře k nabídce.

 

Obdrželi jste žádost o zrušení komentáře:

Žádost o stažení komentáře od obchodního partnera, který chce zrušit komentář, najdete v Moje Aukro › Můj účet › Komentáře: Stáhnout v sekci Obdrženo. Uprostřed kliknete na odkaz Rozhodnout.
Následně zvolíte pouze jednu z možností: Nesouhlasím, nebo Souhlasím.

Pokud máte potíže s odesláním nebo rozhodnutím žádosti, dejte nám o tom vědět přes kontaktní formulář.