Back to top

V jakých případech nás můžete kontaktovat telefonicky

Chápeme, že některé dotazy jde vyřešit rychleji po telefonu, a proto máte možnost nás telefonicky kontaktovat v následujících situacích:

  • Dotazy na funkčnost a pravidla
  • Dotazy na registraci a zrušení účtu
  • Dotazy na zpracování a ochranu osobních údajů
  • Obecné dotazy týkající se poplatků
  • Obecné dotazy na platby přes PayU

Na druhou stranu jsou situace, které telefonicky řešit nelze, ať už z důvodu ochrany osobních údajů či potřeby doložit doplňující informace. Proto vám následující dotazy přes telefon nemůžeme zodpovědět:

  • Blokace
  • Zrušené nabídky
  • Hlášení nabídek v rozporu s pravidly
  • Technické výpadky
  • Zneužité údaje

Kontaktní formulář pro řešení zmíněných případů naleznete zde.

Telefonní číslo: 573 77 55 77

Provozní doba: pracovní dny 9 - 18 hodin

Zahájením hovoru na číslo zákaznického péče udělujete Aukru svůj souhlas s pořízením záznamu vašeho hovoru, a to výhradně pro vnitřní účely Aukra, a s jeho uchováním na dobu nejvýše 3 měsíců. Kompletní podmínky nakládání se záznamem jsou obsaženy v příloze Obchodních podmínek - Pravidla ochrany osobních údajů.