Back to top

Jak vystavit nabídku?

Formulář pro vystavení nabídky zobrazíte kliknutím na Vystavit předmět v horní oranžové liště.

Pro vystavení nabídky je nutné se přihlásit.

Ve formuláři pak vyplníte potřebné údaje po jednotlivých krocích:

 

Nová nabídka

  1. Název nabídky je důležitý. Správně zvolený název nabídky vám přivede kupující, usnadní jim vyhledávání. Může mít až 70 znaků, ale měl by přesně a jednoduše vystihnout, co prodáváte. Podívejte se na tipy, které Vám mohou pomoci.

  1. Kategorii vybírejte co nejlépe odpovídající vašemu zboží.

Tlačítko Najít kategorii vám nabídne kategorie, ve kterých je podle názvu zařazeno podobné zboží. Kliknutím na Vybrat kategorii ručně sami zvolíte nejlépe odpovídající.

Každý předmět může být jenom v 1 kategorii a je důležité zvolit správnou. Pokud zboží zařadíte do kategorie, kam nepatří, může být vaše nabídka zrušena. Přehlednou mapu kategorií najdete zde.

 

  1. Fotografie vložíte přímo z vašeho zařízení. Titulní fotografie je zdarma a je povinná. Celkem můžete přidat až 8 fotografií. Velikost fotografie nesmí přesáhnout 3 MB.

Fotografie váš předmět prodává. Čím jasnější a kvalitnější fotografie ke své nabídce přidáte, tím jednodušší bude mít kupující rozhodování. Zvláště u použitého zboží je dobré ukázat i reálný stav. Více tipů a pravidla pro titulní fotografii najdete zde.

 

  1. Popis ovlivní, zda bude o zboží zájem. Uveďte veškeré detaily o nabízeném zboží, přednosti i případné vady.

K dispozici jsou nyní 2 editory, mezi kterými si můžete vybrat jednoduše přepnutím. Ale pozor obsah není možné převést z jednoho editoru do druhého. Při přepnutí dojde k odstranění obsahu.

Nový editor vám umožňuje zadat jednoduchý text. Můžete být ale kreativní a doplnit jej o fotografie vložené v galerii. Můžete tak například popsat konkrétní vadu a zobrazit názorně k danému textu.

Starý editor je stále k dispozici. Text vkládáte přes textový editor s možnostmi formátování. Využít můžete i HTML editor.

  1. Místo prodeje se automaticky vyplní dle vašich údajů. Pokud například pro osobní odběr využíváte jinou adresu, můžete pro konkrétní nabídku změnit místo prodeje. To se pak zobrazí kupujícím v detailu nabídky.

 

 

Údaje o nabídce

Vyberete, jakým způsobem chcete zboží prodat. Podrobný popis jednotlivých typů nabídek najdete zde.

 

  1. Typ nabídky:

aukce = nabídka s přihazováním, kde stanovíte počáteční (minimální) cenu, od které mohou kupující dražit. Konečnou cenu stanoví kupující, který nabídne nejvíc.

Je možné přidat k ní cenu kup teď. První kupující tak rozhodne, zda rovnou zboží koupí a nabídka je tím ukončena, nebo začne aukci. Pokud přihodí jako v aukci, cena kup teď zmizí a nabídka už běží pouze jako aukce.

kup teď = zboží prodáte za pevnou cenu. Je možné ji využít pro prodej více kusů stejného zboží.

  1. Délku trvání nabídky je možné zvolit na 3, 5, 7, 10 dní pro aukce. U kup teď je možné navíc vybrat 30 dní.

 

  1. Naplánovat začátek nabídky - pomocí posuvníku u Vystavit nabídku nyní si můžete určit, jestli má být začátek nabídky v době potvrzení vystavení, nebo si jej naplánujete na konkrétní čas.

Začátek nabídky ovlivňuje její konec. Končí ve stejný čas za počet dní, který jste zvolili jako délku trvání nabídky.

Nyní - nabídka bude vystavena ve chvíli, kdy kliknete na Vystavit předmět. Viditelná by měla být nejpozději do 60 minut od vystavení.

Později - naplánujete datum a čas začátku nabídky. Nejpozději je možné začátek naplánovat na den za 30 dnů od dne vytvoření nabídky. Můžete naplánovat maximálně 1000 nabídek, nejvýše 30 dní před začátkem nabídky. Pokud jsou na některý čas již nabídky naplánované v maximálním možném počtu, nabídne vám systém další nejbližší čas.

Dále máte možnost zvolit doplňkové služby jako automatické vystavování a propagace.

 

Doprava a platba

Je důležitá část, kde určujete, jakým způsobem a za kolik kupujícímu zboží dodáte.

 

  1. Kdo hradí náklady rozhodnete ze všeho nejdříve. Pokud chcete nabídnout dopravu zdarma pro všechny dále vybrané způsoby dodání, jednoduše změníte na Prodávající. Automaticky se pak u vámi vybraných způsobů dopravy vyplní 0 Kč a zobrazí ikona dopravy zdarma.

 

  1. Nevíte si rady nebo chcete výběr urychlit? Můžete se inspirovat ostatními prodejci v kategorii, kterou jste si vybrali. Tam, kde máme dostatek informací a je to relevantní, ukážeme vám, jakou metodu dopravu a za jakou průměrnou cenu využívají nejčastěji ostatní prodejci. Vy už pak jen kliknete na Chci použít a vše potřebné se vyplní. Samozřejmě můžete využít tuto možnost a přidat k ní ještě další.

 

  1. Vaše šablony dopravy máte k dispozici a také vám vystavení nabídky usnadní. Pokud je nastavené nemáte, můžete je vytvořit v Moje Aukro > Můj prodej > Nastavení prodeje: Šablona přepravy. Další informace o nastavení a fungování najdete v podrobnější nápovědě.

 

  1. Platba předem může být provedena přes PayU (pokud máte aktivované) nebo na váš bankovní účet. Pokud účet uvedete, usnadníte tak dokončení obchodu. V případě, že jej uvádět nechcete, je třeba jej pak zaslat kupujícímu po jeho nákupu.

Bankovní účet zadávejte prosím ve správném formátu s předčíslím nebo bez, jako 000000-000000000/0000 nebo ve formátu IBAN (zjistíte v bance), pokud nemáte český bankovní účet.

  1. Platba při převzetí probíhá ve chvíli, kdy kupující převezme zboží osobně nebo na dobírku u přepravce.

 

  1. Více informací o dopravě a platbě můžete přidat. Jedná se o text, který bude v nabídce zobrazen v záložce Doprava a platba spolu s ostatními výše vybranými informacemi.

 

Jakmile formulář vyplníte, stačí kliknout na Shrnutí a potvrzení a zobrazí se náhled vaší nabídky. Ve shrnutí najdete také  informace o případně účtovaných poplatcích za vystavení.

Pokud je vše v pořádku, potvrdíte vystavení kliknutím na Vystavit předmět.

 

Máte-li další dotazy, můžete nám kdykoliv napsat email přes Kontaktní formulář, nebo můžete využít naší zákaznické linky - v pracovní dny od 9 do 18 hodin - 573 77 55 77.