K popisu zboží doporučujeme vkládat dostatečný počet kvalitních a vypovídajících fotografií. Podstatně tím zvýšíte šanci na jeho prodej. U použitého zboží je důležité přidat také reálnou fotografii.
1. Výběr/vytvoření fotografie |
Pokud prodáváte nové zboží, můžete kvalitní fotografii nabízeného předmětu najít na internetových stránkách jeho výrobce či svého dodavatele. Je to především fotografie, co prodává Vaše zboží. Lepšími a kvalitnějšími fotografiemi zvýšíte úspěšnost prodeje. U použitého zboží je třeba vložit i jeho reálnou fotografii. Doporučujeme dbát především na to, aby:
|
2. Povolení autora/majitele fotografie |
Pokud použijete fotografie pořízené někým jiným (to platí i pro fotografie umístěné v nabídkách a aukčních nabídkách jiných uživatelů), nezapomeňte požádat autora/majitele autorských práv o povolení, zda můžete jeho fotografii použít. |
3. Další informace |
Můžete přidat až 8 fotografií ve formátu .jpg nebo .png Fotografie musí být menší než 3 MB. Větší fotografie se do prodejního formuláře nenačtou. Nahrané fotografie můžou být systémem automaticky upravené pro zajištění optimálního zobrazení v prodejním formuláři. Fotografie v nabídce tedy nemusí mít úplně stejné rozměry jako originál, který jste do nabídky nahrávali. |