Back to top

Kupující odmítá za zboží zaplatit - co mám dělat?

Výhrou v aukci nebo zakoupením zboží v nabídce typu Kup teď vzniká mezi kupujícím a prodejcem kupní smlouva, s odstoupením od ní musí souhlasit obě strany obchodu. Výjimkou jsou nabídky zařazené v kategorii Nemovitosti a Auto-moto. Více informací zde

Jestliže kupující po zakoupení zboží nereaguje na Vaše výzvy k dokončení obchodu, máte dvě možnosti jak postupovat:
 

  • Jestliže na prodeji předmětu netrváte, můžete Aukro požádat o vrácení provize, která vám byla za prodej zboží naúčtována, a zboží vystavit znovu k prodeji. 

 

  • Chcete-li, aby kupující dostál svým závazkům, můžete o potížích s dokončením obchodu informovat Aukro tým. Kupujícího vyzveme k plnění kupní smlouvy. Pokud ani po opakované výzvě nedojde k nápravě, může nečinnost kupujícího vést až k zablokování jeho uživatelského účtu.

Důležité!

Pokud na Aukru prodáváte v rámci své podnikatelské činnosti a máte zaregistrovaný podnikatelský účet, může kupující (spotřebitel) odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní, a to i bez udání důvodu. Více informací najdete zde