Abyste se vyhnuli případným problémům s převzetím poškozené zásilky nebo zboží, máme pro Vás pár rad, co si při převzetí zkontrolovat.
Převzetí zásilky:
- ihned při převzetí zboží zkontrolujte
- v případě, že je obal poškozený, zásilku nepřebírejte, jinak by případná další reklamace nebyla úspěšná (někteří přepravci umožňují tzv. převzetí s výhradou)
- pokud je zboží poškozené, podejte ihned reklamaci u přepravce.
- upozorňujeme, že na pozdější reklamace přepravci nemusí brát zřetel. Řiďte se jejich pokyny, např.:
- Česká pošta umožňuje uplatnit reklamaci na kterékoliv poště nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.
- Zásilkovna dodatečné reklamace neumožňuje, ale balíček můžete rozbalit hned při vyzvednutí
- PPL umožňuje uplatnit reklamaci do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky, reklamaci řeší odesílatel. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.
- obecně platí, že pokud je poničený obsah zásilky, ale její obal nejeví známky poškození, je to známka toho, že zboží nebylo správně zabaleno.
TIP: pokud v zásilce očekáváte křehké zboží, nespoléhejte na to, že je balík nepoškozen - zboží zkontrolujte vždy - a to ještě u přepravce.