Back to top

Zboží, které mi bylo doručeno, neodpovídá popisu v nabídce – co mám dělat?

Pokud doručené zboží nebo jeho stav neodpovídá popisu uvedenému v nabídce, doporučujeme prodejce neprodleně kontaktovat.

A kde zjistíte kontaktní údaje?

V e-mailu, který vám přišel po potvrzení nákupu, případně se můžete obrátit na nás přes kontaktní formulář.

Nereaguje nebo se vám nedaří dohodnout? 

Pokud jste si jistí, že jste vyčerpali veškeré možnosti při jednání s prodejcem, kontaktujte nás. Můžeme vám pomoci v další komunikaci s prodejcem, případně Vám doporučíme další vhodný postup. 

Důležité: Aukro neposuzuje stav zboží ani neposuzuje, kdy a za jakých okolností vada na zboží vznikla.

Pokud se domníváte, že k poškození předmětu došlo během přepravy, je nutné podat reklamaci u dopravce co nejdříve. Podle našich Obchodních podmínek (bod 3.3.9) nese nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení věci Prodávající po celou dobu přepravy.