Back to top

Něco se při nákupu nepovedlo? Podívejte se, jaké máte možnosti.

Zakoupili jste zboží na Aukru a máte nějaké pochybnosti nebo potíže? Začněte je řešit s prodejcem.

Jak?

  1. Doporučujeme prodejce kontaktovat. A kde zjistíte jeho kontaktní údaje?

V emailu, který vám přišel po potvrzení nákupu najdete kompletní kontaktní údaje na svého obchodního partnera.

  1. Nereaguje? Nebo se řešení nedaří? Pokud jste si jistí, že jste vyčerpali veškeré možnosti kontaktu s prodejcem, kontakujte nás.

Můžeme Vám pomoci v další komunikaci s prodejcem, případně vám poradíme další vhodný postup.

Ne všechny problémy se nám podaří vyřešit. Některé vám můžeme kompenzovat z našeho programu Ochrana kupujících, a co nebudeme moci posoudit, můžete zkusit přes mimosoudní spor (pokud je prodejce podnikatel).