Back to top

Prodávající tvrdí, že mou platbu přes PayU neobdržel. Jak mám postupovat?

1. Ověřte, zda je platba za zboží prodejci skutečně připsána.

V záložce Moje Aukro > Moje nákupy > Zakoupeno  v řádku s danou nabídkou zkontrolujte Status platby. Je-li zde uvedeno Zaplaceno, jsou peníze na PayU účtě prodejce. Více o statusech plateb.

2. Napište prodejci.

Prodejce byl informován o zaslání platby e-mailem, je však možné, že nemá nastaveny všechny potřebné informace na svém PayU účtě. Informujte ho prosím, že z Vaší strany platba v pořádku odešla. Doporučte mu, aby se podíval na tuto část nápovědy, kde najde další informace: kde prodejce najde platbu od kupujícího?

Prodejce musí jít na záložku Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování > PayU: Seznam plateb od kupujících .

POZOR! - někteří prodejci kontrolují svůj bankovní účet, nikoliv účet PayU, který mají na Aukru. PayU účet si mohou nastavit tak, aby se z něj peníze automaticky přeposílaly na bankovní účet.

Přetrvává-li však problém, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře.