Back to top

Moje platba nebyla dokončena. Mohu ji provést znovu?

Samozřejmě můžete. Postup však závisí na aktuálním statusu platby, který je viditelný u každé transakce v Moje Aukro > Moje nákupy > Zakoupeno.
 

Opětovná platba je možná v následujících případech:

Platba má status Zahájeno:

  • Klikněte na Více - Karta platby, u statusu Zahájeno vyberte možnost Zrušit a následně Provést platbu, kdy budete přesměrováni do formuláře pro volbu přepravy a platby a můžete znovu provést platbu

 

Platba má status Zrušeno:

  • Klikněte na Více - Zaplatit, zde budete přesměrováni do formuláře pro volbu přepravy a platby a znovu vyberete možnosti, pomocí kterých provedete novou platbu nebo
  • Klikněte na Více - Karta platby, zde pak vyberte možnost Provést platbu, kdy budete přesměrováni do formuláře pro volbu přepravy a platby a můžete znovu provést platbu

 

Platba má status Vráceno:

  • Peníze byly vráceny zpět na bankovní účet, odkud platba přišla /v případě složenky Vás bude kontaktovat PayU/