Back to top

Vyhledávání dle relevance

Jak vyhledávání dle relevance funguje?

Součástí vyhledávání dle relevance jsou určitá kritéria, které určují pořadí nabídek, například:

  • počet produktů dané nabídky,
  • počet nakoupených produktů dané nabídky,
  • počet uskutečněných příhozů dané nabídky,
  • počet zobrazení dané nabídky,
  • nabídka přepravy zdarma,
  • čas do konce,
  • další mechanismy vyhledávání.

Při vyhledání proběhne hodnocení, které určí pořadí nabídek. V případě, že vyhledávač nalezne velké množství nabídek, doporučujeme použít filtry (např. dle kategorie, nové/použité, kup teď/aukce, přeprava zdarma, aj.).
 

Co je nejdůležitější při řazení dle relevance?

Zde je pár rad, které byste měli mít na paměti při vytváření nabídky:

Titulek

  • zvolte vhodný titulek, který byste jako kupující hledali
  • vyvarujte se slov, která nesouvisí s předmětem (např. výprodej, krásné, aj.)
  • nepoužívejte zdrobněliny
  • vždy si zkontrolujte, zdali nedošlo k překlepu
  • zkontrolujte, zda značka nebo cizí slovo je napsáno správně

Počet produktů

  • produkty, které obsahují více položek, jsou často úspěšnější

 
Cena

  • zvolte cenu, která je konkurenceschopná a zajímavá pro kupujícího