MAXIMÁLNÍ PŘÍHOZ V AUKČNÍ NABÍDCE:
Maximální příhoz v aukci může zrušit pouze prodejce před skončením aukce. Po jejím skončení není možné maximální příhoz zrušit.
- Žádost o zrušení maximálního příhozu prodejci můžete odeslat v Moje Aukro › Moje nákupy › Kup teď! a aukce: Přihazuji
- Vpravo u vybrané nabídky klikněte a Více a zvolte Žádost o zrušení příhozu.
- Vyplňte vysvětlení požadavku na zrušení maximálního příhozu a klikněte na Potvrdit. Žádost bude odeslaná prodejci.
Prodejce není povinen váš maximální příhoz zrušit, příhozy v aukci jsou závazné, proto žádost odešlete co nejdříve a vysvětlení věnujte pozornost.
NÁKUP PŘES KOŠÍK:
Nákup přes Košík v systému Aukra zrušit nelze.
Řešením je vzájemná dohoda kupujícího a prodejce na zrušení obchodu. Prodejce může následně Aukro požádat o vrácení naúčtované provize.
Pokud nákup provedete u podnikatele – prodejce označeného ikonou , můžete do 14 dnů od obchodu odstoupit. V takovém případě co nejdříve prodejce o tomto kroku informujte, a to i v případě, že jste za zboží ještě nezaplatili.