Back to top

Jak požádat prodejce o zrušení maximálního příhozu?

MAXIMÁLNÍ PŘÍHOZ V AUKČNÍ NABÍDCE:

Maximální příhoz v aukci může zrušit pouze prodejce před skončením aukce. Po jejím skončení není možné maximální příhoz zrušit.

  1. Žádost o zrušení maximálního příhozu prodejci můžete odeslat v Moje Aukro › Moje nákupy › Kup teď! a aukce: Přihazuji
  2. Vpravo u vybrané nabídky klikněte a Více a zvolte Žádost o zrušení příhozu.
  3. Vyplňte vysvětlení požadavku na zrušení maximálního příhozu a klikněte na Potvrdit. Žádost bude odeslaná prodejci.

Prodejce není povinen váš maximální příhoz zrušit, příhozy v aukci jsou závazné, proto žádost odešlete co nejdříve a vysvětlení věnujte pozornost.

NÁKUP PŘES KOŠÍK:

Nákup přes Košík v systému Aukra zrušit nelze.

Řešením je vzájemná dohoda kupujícího a prodejce na zrušení obchodu. Prodejce může následně Aukro požádat o vrácení naúčtované provize.

Pokud nákup provedete u podnikatele – prodejce označeného ikonou   , můžete do 14 dnů od obchodu odstoupit. V takovém případě co nejdříve prodejce o tomto kroku informujte, a to i v případě, že jste za zboží ještě nezaplatili.