Back to top

Platba nebyla dokončena, co mám dělat?

V případě, že nakoupíte bez registrace a při platbě přes PayU dojde k jejímu zrušení ( banka ji neautorizuje, zavřete omylem stránku, apod.) nemáte už možnost se k ní vrátit. Výjimku tvoří platba kartou, kterou máte možnost ještě zopakovat, jako na obrázku, kliknutím na Opakovat platbu. Budete opět přesměrování na karetní bránu, pro provedení nové platby k dané objednávce (nabídce):

Pro dokončení obchodu jsou dále možná tato řešení:

1) Vytvořit si registraci uživatelského účtu  (a provést platbu znovu přes PayU)

Registraci můžete provést zde, důležité je zadat e-mailovou adresu, se kterou jste provedli nákup bez registrace. Jedině tak bude zachována historie nákupů.
Poté naleznete platbu v Moje Aukro › Moje nákupy › Zakoupeno. Kliknutím na Více - Zaplatit budete přesměrováni opětovně do Formuláře voleb platby a přepravy a zde budete moci nabídku uhradit.

2) Nechcete se registrovat (můžete zaplatit přímo prodejci)

Pokud se registrovat nechcete, můžete platbu provést běžným bankovním převodem přímo na účet prodejce. Údaje pro platbu prodejci nejčastěji uvádí přímo v nabídce v záložce Doprava a platba nebo je zasílají e-mailem.

Jestliže údaje nedohledáte, můžete kontaktovat přímo prodejce a na platbě se s ním dohodnout. E-mailovou adresu a telefonní číslo naleznete v e-mailu o nákupu, který automaticky zasíláme.

Pokud platba není dokončená, ale z bankovního účtu se Vám peníze strhly, kontaktujte nás a přiložte prosím doklad o platbě, případně vypište údaje pro její dohledání (způsob platby; číslo účtu, ze kterého byla platba provedena; číslo účtu kam byla platba poukázána; zadaný variabilní symbol; datum; přesná částka).