Back to top

Moje zprávy - komunikace

Pokud vám chybí v nabídce další informace, které jsou zásadní pro vaše rozhodnutí, abyste přihodili nebo nakoupili, můžete prodejci poslat dotaz přímo z detailu nabídky pomocí “Zeptat se prodejce”.

 

 

Vaši zprávu a případnou celou další komunikaci pak najdete v Moje Aukro > Moje zprávy.

 

Upozornění na novou zprávu obdržíte vždy e-mailem, ve kterém bude i tlačítko, které vám umožní se na komunikaci přímo prokliknout. Pomocí ikony "+" můžete vložit do komunikace i přílohu, jako například další obrázky prodávaného produktu.

 

V rámci zpráv můžete také filtrovat podle čísla nabídky, uživatelského jména nebo i textu ve zprávách.

Abychom zamezili dokončování obchodů mimo Aukro a mohli vám tak nabídnout plnou podporu, není v rámci zpráv povoleno zasílání některých údajů, včetně kontaktních.