Back to top

Neobdržel jsem zboží, jeho cena nebyla vysoká. Má smysl to řešit?

Program Ochrany kupujících úspěšně pomáhá kupujícím, kteří byli na Aukru poškozeni ze strany prodejce. Chceme pomoci opravdu každému, proto jsme vytvořili jednodušší podmínky pro kupující, kteří nakoupí u prodejce do hodnoty 1 000 Kč včetně poštovného, ale zboží již neobdrží. Proces vyplácení finanční náhrady se značně zjednoduší a urychlí.

Jaké jsou podmínky?

  • celkový nákup u jednoho prodejce nepřekračuje 1 000 Kč včetně poštovného
  • platba byla provedena přes PayU
  • kupující zaplacené zboží neobdržel

Jaký bude postup v těchto případech?

  • Problém s prodejcem oznamte Zákaznickému servisu (kontaktní formulář)
  • Pokud se případ nevyřeší, naši administrátoři Vám nabídnou možnost získání finanční kompenzace.
  • Pokud bude Váš případ přijat do programu Ochrany kupujících, postačí pouze zaslání kopie formuláře a občanského průkazu (e-mailem nebo poštou)
  • Po ověření dokumentů vyplácíme peníze do 60 dnů

Důležité upozornění: Společnost AUKRO s.r.o. si ve výjimečných případech vyhrazuje právo požádat kupujícího o předložení dalších dokumentů, kterými prokáže jemu vzniklou škodu nebo jiné jím tvrzené skutečnosti.