Back to top

Jak změnit nastavení v sekcích, seznamu transakcí a upozornění

Jděte do Nastavení > Transakce a zvolte jednu z možností, kde chcete provést změny:

  • Vlastní sekce
  • Nastavení seznam transakcí
  • Upozornění v sekcích

VLASTNÍ SEKCE

Zde si můžete zvolit, které sekce chcete zobrazit v záložce Transakce. Navíc můžete:

  • vytvořit až 10 vlastních sekcí a pojmenovat je, např. Reklamace.
  • zvolit, které sekce se mají zobrazit, např. pokud neposíláte zboží na dobírku, můžete takovou sekci nezobrazovat. Sekci můžete skrýt i v případě, že obsahuje transakce.
  • zvolit výchozí sekci a nové transakce budou uloženy právě zde.

Vytvoření vlastní sekce

  1. Zvolte sekci.
  2. Zadejte název nové sekce, např. Reklamace.
  3. Klikněte na Uložit změny.

Skrytí sekce

Pokud nepoužíváte příslušné metody přepravy nebo si přejete zkrátka jen některou sekci skrýt, samotné skrytí sekce je snadná věc. Stačí odškrtnout sekci, kterou chcete skrýt a nezapomeňte uložit nastavení. V záložce Transakce již tato sekce nebude zobrazena.

Můžete také skrýt sekce, které obsahují uložené transakce. Pokud budete chtít sekci nebo konkrétní nabídky ze skryté sekce opět zobrazit, stačí opět zaškrtnout patřičnou sekci a zobrazit ji v záložce Transakce.

Definování výchozí sekce

Obvykle je složka Prodáno zvolena jako výchozí složka. Zde naleznete všechny dokončené transakce. Nicméně, pokud chcete, je možné tuto výchozí složku změnit. Můžete tak učinit dle těchto kroků:

  1. Odstraňte možnost „Prodáno (výchozí sekce)“ v Nastavení > Transakce > Vlastní sekce.
  2. Zvolte sekci, kterou chcete nastavit jako výchozí.
  3. Klikněte na Uložit změny.

NASTAVENÍ SEZNAMU TRANSAKCÍ

Upravte si nastavení transakcí podle vlastních požadavků. Můžete zde měnit:

  • nastavení výchozí metody pro řazení transakcí: podle data prodeje nebo data přesunu do sekce, data platby, čísla nabídky či kupujícího. Navíc můžete zvolit, zdali na začátku seznamu transakcí se mají zobrazit nejnovější či nejstarší transakce.
  • uveďte, které informace chcete vidět na seznamu: můžete zvolit nebo odstranit všechny možnosti, ale Název transakce a Číslo transakce je přiřazeno Manažerem prodeje automaticky a nejde je odstranit ze seznamu.

Nezapomeňte kliknout na Uložit.

UPOZORNĚNÍ V SEKCÍCH

Upozornění Vám připomenou situaci, kdy se v dané transakci nic neděje za uvedené období. Minimální čas pro připomenutí je 1 den, maximální čas je 50 dní. To znamená, že nemůžete nastavit připomenutí na 0 nebo 51 dní.

Upozornění se Vám zobrazí na kartě transakce ikonou zvonečku, kde můžete informace upravit či přizpůsobit konkrétní situaci.