Back to top

Co jsou související činnosti a jak je použít

Související činnosti – co to je?

Související činnosti jsou navrhované činnosti v konkrétní situaci. Dělají správu rychlejší a jednodušší.

Můžete také definovat vlastní související činnosti. Pro přizpůsobení vlastních souvisejících činností přejděte na Nastavení > Transakce > Související činnosti a nastavte související činnosti dle Vašich představ, např. když přesunete transakci ze složky Prodáno do Čeká na zaplacení (platba předem), můžete poslat email kupujícímu s touto informací.

Co můžu definovat ve standardních souvisejících činnostech?

Zde můžete propojit akce, které se mají stát při konkrétní situaci dokončení transakce, například s:

  • výběr platební metody, např. v případě obdržení platby předem (bankovní převod/poštovní poukázka/PayU),
  • odeslání předmětu (v závislosti na platební metodě), např. pokud je předmět poslán po přijetí platby předem,
  • obdržení platby, např. pokud jsou doručeny peníze za dobírku,
  • neúspěšná transakce.

Manažer prodeje umí po skončení každé činnosti nabídnout tyto nadefinované činnosti:

  • přesunout transakci do zvolené složky,
  • odeslat příslušný email kupujícímu,
  • změnit status transakce.