Back to top

Prodejce si požádal o vrácení provize, co mám dělat?

Provize je poplatek, který je automaticky účtovaný Aukrem prodejci po skončení každé nabídky, která má výherce. Jestliže k prodeji zboží následně nedojde, má prodejce možnost požádat nás o vrácení provize za danou nabídku. PROVIZI VRACÍ PRODEJCI AUKRO, nikoli kupující. Kupujícího v rámci procesu vrácení provize žádáme o vyjádření a potvrzení, že obchod neproběhl.
 

  • Pokud Vám přijde email s žádostí o vysvětlení situace a potvrzení, zda byl nebo nebyl obchod dokončený, znamená to, že si prodejce u dané nabídky požádal o vrácení provize.
  • V emailu máte uvedené: o jakou nabídku se jedná, jaký zvolil prodejce důvod pro vrácení provize a tlačítka pro rozhodnutí ANO, NE (klikněte v emailu na tlačítko ANO nebo NE pro své vyjádření, své vyjádření nám nepište v odpovědi na email)

PŘED ODPOVĚDÍ SI PROSÍM POZORNĚ PŘEČTĚTE OTÁZKU.

Svojí volbou (ANO, NE) se účastníte rozhodnutí o vrácení provize. Pokud vrácení provize zamítnete a ukáže se, že k dokončení obchodu nedošlo, může dojít k zablokování Vašeho uživatelského účtu.