Back to top

Kupující s důvodem pro vrácení provize nesouhlasil, co mám dělat?

  1. Jakmile prodejce požádá o vrácení provize, vyzveme kupujícího k potvrzení skutečnosti, že obchod neproběhl.
  2. Pokud kupující s důvodem uvedeným prodejcem v žádosti o vrácení provize nesouhlasí, může zvolit možnost NE. Důvodem může být, že kupující za zboží zaplatil nebo má stále zájem obchod dokončit, nebo s důvodem uvedeným prodejcem nesouhlasí. Doporučujeme proto zkontrolovat platby na svém bankovním účtu i platby zadané přes PayU.
  3. Následně může být žádost prodejce zamítnutá, o rozhodnutí je prodejce vždy informován emailem.
  4. V případě, že obchod nebyl dokončený, může prodejce do 30 dní od zamítnutí Podat odvolání přímo ze svého uživatelského účtu, případně může Podat odvolání z emailu, který prodejce o zamítnuté žádosti informuje. Administrátoři Aukra následně odvolání prověří a mohou, v případě, že obchod nebyl dokončený, provizi prodejci dodatečně vrátit.
  5. V případě, že kupující zvolí možnost NE a následně neprokáže dokončení obchodu, můžeme jeho uživatelský účet zablokovat.
  6. Pokud si prodejce požádá o vrácení provize neoprávněně, můžeme jeho uživatelský účet zablokovat.