Back to top

Blokace účtu z důvodu neuhrazených poplatků ve stanovené lhůtě

Pokud jste nezaplatil/a poplatky (přesahující částku 10,- Kč) za používání služeb Aukra do konce měsíce, ve kterém byla splatnost faktury, zamezili jsme Vám možnost vystavování nových nabídek.

Zaplaťte prosím dlužnou částku a blokace prodeje bude automaticky zrušena.

Jak postupovat?

  1. Běžte na záložku Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování: Aktuální zůstatek a platba. Zde potvrďte částku k platbě a klikněte na zaplatit. Dlužná částka musí být uhrazena včetně haléřových položek!
  2. V dalším kroku doporučujeme použít některou z Rychlých online plateb. Peníze by měly být připsány hned po potvrzení platby ze strany vaší banky (standardně do 60 minut) a současně s tím bude váš uživatelský účet automaticky odblokován (pokud byl blokován z důvodu pozdní úhrady poplatků).

Důležité:

  • Váš účet je třeba dorovnat na nulu, nebo do plusu, nestačí zaplatit částku z vyúčtování za předchozí měsíc.
  • Vyplňte prosím také variabilní symbol, který je důležitý k rozpoznání Vaší platby. Nebude-li vyplněn, platba nebude automaticky připsána.
  • Při platbě převodem je doba připsání cca 3 - 5 dní. Poté by měl být váš účet automaticky odblokován;

Zaplatil jsem a stále mám zablokovaný účet. Co mám dělat?

Je-li Váš účet na Aukru vyrovnán na nulu nebo je zůstatek kladný, ale blokace přetrvává, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře.