Po vybrání Bezpečné Aukro platby a zadání kontaktních údajů, budete přesměrováni buď do platební brány Pays, kde provedete platbu kartou, nebo na stránku s platebními informacemi pro platbu převodem na účet. Ze zahraničí je možné platit pouze kartou, nikoliv převodem.
Peníze odcházejí na bankovní účet Aukra, kde budou v bezpečí.
Prodejce je informován o tom, že peníze jsou u Aukra a může poslat zboží.
Poté, co zboží obdržíte a zkontrolujete, že je v pořádku, potvrdíte nám, že můžeme peníze uvolnit prodejci. Potvrzení provedete v Moje Aukro - Zakoupeno - u konkrétní nabídky vyberete možnost Více - Karta platby.Zde označíte "Potvrdit přijetí zásilky". Potvrzení můžete provést i v e-mailu "Vaše platba byla převedena a převzata do úschovy".
V případě, že Vám předmět nedošel, neodpovídá obsahu, či máte jiný problém, je potřeba podat stížnost. Podání stížnosti provedete v Moje Aukro - Zakoupeno - u konkrétní nabídky vyberete možnost Více - Karta platby. Zde označíte "Něco není v pořádku". Budete přesměrováni na kontaktní formulář, kde vypíšete vše o dané transakci, my se s Vámi spojíme a pokusíme se celou věc s Vámi a prodejcem vyřešit. Toto tlačítko využijte, pokud se prodejce snaží dodání předmětu oddálit, blíží se doba pro automatické odeslání peněz (viz bod 6) a stále nemáte daný předmět, nebo není v takovém stavu v jakém měl být.
Na vyjádření, zda bylo vše v pořádku, máte počet pracovních dní uvedených v původní době dodání + tři kalendářní dny. Po uplynutí tohoto termínu budeme považovat, že vše proběhlo hladce a odešleme prodejci peníze automaticky.